Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11790/894
Title: Schulische Gesundheitsförderung durch konstruktivistisches Lernen im Rahmen von Sparkling Science an der Ecole Güssing
Authors: Schweiger, Karin 
Keywords: schulische Gesundheitsförderung, Peer-Group-Teaching, konstruktivistisches Lernen
Issue Date: 13-Jun-2012
Publisher: FH Burgenland GesmbH
Source: Status Quo der Lehrerinnen und SchülerInnengeundheit und Ansatzpunkte in der schulischen Gesundheitsförderung im Burgenland
Project: Sparkling Science 
URI: http://hdl.handle.net/20.500.11790/894
ISBN: 978-385253-471-8
Rights: info:eu-repo/semantics/closedAccess
Appears in Collections:Gesundheit

SFX Query Show full item record

Page view(s)

96
Last Week
1
Last month
0
checked on Jul 26, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.