Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11790/39
Title: Akademisches Schreiben als Schlüsselkompetenz – studentische Perspektiven und institutionelle Unterstützung am Beispiel des Kurses „AWO“
Authors: Hauptfeld-Göllner, Petra 
Kummer, Claudia 
Issue Date: 2015
Publisher: Leykam
Source: In: Meinung im Mittelpunkt, 73-91
Journal: Meinung im Mittelpunkt 
Description: Science.Research.Pannonia. 6
URI: http://permalink.obvsg.at/AC12303109
http://hdl.handle.net/20.500.11790/39
ISBN: 978-3-7011-0329-4
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Wirtschaft (mit Schwerpunkt Zentral-Osteuropa)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
20.500.11790_39.pdf658.77 kBAdobe PDFView/Open
SFX Query Show full item record

Page view(s) 50

178
Last Week
1
Last month
9
checked on Jun 21, 2021

Download(s) 5

103
checked on Jun 21, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.