Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11790/256
Title: Partizipativer Evaluationsansatz als Brücke zwischen theoretischen Konzepten und praktischer Projektarbeit
Authors: Thaller, Magdalena 
Schnabel, Florian 
Keywords: Evaluation;Partizipation;Gesundheitsförderung;Setting Kindergarten;Theorie-Praxis-Transfer
Issue Date: Mar-2016
Publisher: FH Oberösterreich
Conference: 10. Forschungsforum der Österreichischen Fachhochschulen 
URI: http://ffhoarep.fh-ooe.at/handle/123456789/590
http://hdl.handle.net/20.500.11790/256
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Schwerpunkt Gesundheit

Files in This Item:
File Description SizeFormat
104_152_Thaller_FullPaper_dt_Final.pdf349.88 kBAdobe PDFView/Open
SFX Query Show full item record

Page view(s) 50

154
Last Week
3
Last month
11
checked on May 7, 2021

Download(s) 5

139
checked on May 7, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.