Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11790/151
Title: Medienmarketing. Mit Fallbeispiel Medienmarketing: Online-Dienste österreichischer Tageszeitungsverlage
Authors: Huber, Silvia 
Keywords: Media Management;Media Marketing
Issue Date: 2002
Publisher: TIM Fachbuch, Donau-Universität Krems
Source: Huber, Silvia (2002): Medienmarketing. Mit Fallbeispiel Medienmarketing: Online-Dienste österreichischer Tageszeitungsverlage. Krems: TIM-Fachbuch, 127 Seiten
URI: http://permalink.obvsg.at/AC03489701
http://hdl.handle.net/20.500.11790/151
ISBN: 3-901876-15-4
Rights: info:eu-repo/semantics/closedAccess
Appears in Collections:Informationstechnologie und Informationsmanagement

SFX Query Show full item record

Page view(s)

55
Last Week
0
Last month
4
checked on Apr 19, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.