Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.11790/1057
Title: Verstehendes Forschen in propädeutischen Feldstudien. Zur Didaktik einer „forscherischen Neugier“
Authors: Brandstetter, Manuela 
Issue Date: 2009
Source: In: Riegler, A.; Hojnik, S.; Posch, K. (2009): Soziale Arbeit zwischen Profession und Wissenschaft. Vermittlungsmöglichkeiten in der Fachhochschulausbildung, 105-121
URI: http://hdl.handle.net/20.500.11790/1057
https://permalink.obvsg.at/AC07724297
ISBN: 9783531168470
DOI: 10.1007/978-3-531-91741-2_7
Rights: info:eu-repo/semantics/closedAccess
Appears in Collections:Soziales

SFX Query Show full item record

Page view(s)

84
Last Week
0
Last month
5
checked on Jun 21, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric
Dimensions


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.