DSpace at FH Burgenland logo
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
DSpace at FH Burgenland logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. FH Burgenland
  3. Departments
  4. Informationstechnologie und Informationsmanagement
  5. Journalistischer Kompetenzbedarf in PR und Online-Marketingkommunikation und - Eine ANN-Analyse am Beispiel von Studierenden in onlinefokussierten Kommunikationsstudiengängen
 
  • Details
Options

Journalistischer Kompetenzbedarf in PR und Online-Marketingkommunikation und - Eine ANN-Analyse am Beispiel von Studierenden in onlinefokussierten Kommunikationsstudiengängen

Publisher
Springer
Source
In: Verschwimmende Grenzen zwischen Journalismus, Public Relations, Werbung und Marketing : Aktuelle Befunde aus Theorie und Praxis, 45-63
Date Issued
2017
Author(s)
Ettl-Huber, Silvia 
Rinke, Wolfram 
Zeiller, Michael 
DOI
10.1007/978-3-658-13578-2_4
URI
http://hdl.handle.net/20.500.11790/507
Type
Buchbeitrag
Views
210
Last Month
1
Acquisition Date
Jun 9, 2023
View Details
google-scholar
Downloads
 

FHB is participating in:

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback