Results 1-14 of 14 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
1May-2016Knowledge Extraction and Advanced Analyses Through Inverse Modelling Using Artificial Neural NetworksRinke, Wolfram C. ; Stöckl, Albert ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
22016Identifying relationships between place and experience parameters and consumer evaluations in a wine tourism contextStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
32016Using ANNs to Determine Place Evoked Affective Consumer Reactions in Wine TourismStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
414-May-2014Cross‐Cultural Comparisons in Marketing Research – The Role of Equivalence Models and Adequate Data Analysis TechniquesRinke, Wolfram ; Stöckl, Albert ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
52014Die Differenzierung des Herkunftsterroirs von burgenländischen Leitweinen auf Basis deskriptiver Kostbewertungen - Teil 1: 'Blaufränkisch' und 'Zweigelt'Flak, Walter ; Krizan, Rudolf ; Passmann, Gabriele ; Rinke, Wolfram ; Stöckl, Albert ; Tiefenbrunner, Wolfgang ; Wallner, Erich ; Wuketich, Andreas 
6Nov-2013Using Data Mining to Determine Attachment Factors in Tourism: Gauging Affective Consumer BehaviourStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
72013Studie der Fachhochschule Burgenland : DAC-Herkunft im VordergrundStöckl, Albert ; Deim, Gerhard 
82012Wein in der Wiener Szene-Gastronomie : Was liegt im Trend?Schütky, Florian ; Stöckl, Albert 
92012Using attribution theory to explain tourists' attachments to place-based brandsOrth, Ulrich R. ; Stöckl, Albert ; Veale, Roberta ; Brouard, Joëlle ; Cavicchi, Alessio ; FARAONI, MONICA ; Larreina, Mikel ; Lecat, Benoît ; Olsen, Janeen E. ; Rodríguez-Santos, Carmen ; Santini, Cristina ; Wilson, Damien 
102010Konsumenten-Studie : Analyse von Dienstleistungen burgenländischer HeurigenbetriebeGahbauer, Susanne ; Stöckl, Albert 
112010Vergleich von Inhaltsstoffen und Kundengeschmack : Neues oder gebrauchtes Holz oder Chips?Sommer, Leo ; Stöckl, Albert 
122010Zertifizierungen werden wichtiger : IFS als WettbewerbsvorteilStöckl, Albert ; Lichtenberger, Martin 
132009Barriques, Chips - Hintergründe und Kostenperspektive : Kommt es auf die Herkunft an?Stöckl, Albert ; Sommer, Leo 
142007Studie zu Einstellungen, Kriterien und Labels : Biowein aus Sicht der WeinkonsumentenDerndorfer, Eva ; Stöckl, Albert