Results 1-20 of 27 (Search time: 0.001 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12021Artificial Intelligence und Digital Recruiting im Human Resource ManagementEttl-Huber, Silvia ; Kummer, Claudia ; Trinkl, Nina ; Pfeiffer, Christian ; Baldwin, Alexandra 
226-Nov-2020Optimierung von Smart Home Energy Management Systemen mit Usability-TestsKremsner, Thomas ; Pfeiffer, Christian ; Marhold, Nicole ; Kummer, Claudia ; Holper, M. 
32020Micro-Learning in der PersonalentwicklungEttl-Huber, Silvia ; Baldwin, Alexandra ; Kummer, Claudia ; Trinkl, Nina 
426-Sep-2019Der ReSTI Five-Door-Ansatz zur systematischen Entwicklung von Innovationen für Start-up-Unternehmen und innovative KMU im Sinne einer Circular EconomyPraith, Johann ; Rowland, Regina ; Kummer, Claudia ; Zavrl, Irena ; Szüdi, Gabor 
5Mar-2018THE 5-DOOR APPROACH TO ELEARNING FOR THE INTERREG EXCELLENCE IN RESEARCH, SOCIAL, AND TECHNOLOGICAL INNOVATION MANAGEMENT (EXCELLENCE-IN-RESTI)Rowland, Regina ; Weiss, Gorazd ; Zavrl, Irena ; Praith, Johann ; Kummer, Claudia 
6Jun-2017Accessible Tourism: Service Encounters with Disabled Tourists in AustriaKummer, Claudia 
72017Critical success factors for effective student learning in the Business studies contextKummer, Claudia ; Hauptfeld-Göllner, Petra 
82017Applying Service design to set the stage for the next teaching generation 2030Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
92016Country-of-Origin vs. Foreign Branding: Does Incongruent Verbal Package Information Affect Consumers' Purchase Intention?Morovican, Ana Marija ; Kummer, Claudia 
102016Projekt "Interkulturelles Führen lernen" - Die Berlitz Leadership Initiative 2016Huemayer, Monika ; Kummer, Claudia 
11Jul-2015Challenging academic writing : didactical implications for developing a multilingual online courseHauptfeld, Petra ; Kummer, Claudia 
12Jul-2015Supporting students in completing their final thesis - an intercultural online course on academic writingKummer, Claudia ; Hauptfeld, Petra 
13Apr-2015Eye Tracking für Werbesujets der Seefestspiele Mörbisch – Welches Design gewinnt Aufmerksamkeit?Kummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka 
142015Werbewirkungsforschung mittels Eye Tracking – die „Nacht in Venedig“ in MörbischKummer, Claudia 
152015Akademisches Schreiben als Schlüsselkompetenz – studentische Perspektiven und institutionelle Unterstützung am Beispiel des Kurses „AWO“Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
162015Eye Tracking in Advertising Effectiveness Research for Cultural MarketingKummer, Claudia 
1729-Oct-2014Cognitive fit, retail shopper confusion, and shopping value: Empirical investigationGaraus, Marion ; Wagner, Udo ; Kummer, Claudia 
182014Aufmerksame Blicke für die „Nacht in Venedig“ : Mit Eye Tracking zur neuen WerbelinieKummer, Claudia ; Bäck, Evelyn 
19Mar-2013Designing a Peer Consultation System to Support Students in Writing their Post-Graduate Theses - Experiences from a UAS Business Master's ProgrammeKummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka 
202012Peer Groups im Diplomandenseminar :Studierende begleiten Studierende beim Schreiben der DiplomarbeitKummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka