Browsing by Author Kummer, Claudia


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 2 to 21 of 27 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Akademisches Schreiben als Schlüsselkompetenz – studentische Perspektiven und institutionelle Unterstützung am Beispiel des Kurses „AWO“Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
2009An meinen Fähigkeiten als Liebhaber habe ich schon gezweifelt : Die Messung sozial erwünschten AntwortverhaltensGrohs, Reinhard ; Ebster, Claus ; Kummer, Claudia 
2017Applying Service design to set the stage for the next teaching generation 2030Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
2021Artificial Intelligence und Digital Recruiting im Human Resource ManagementEttl-Huber, Silvia ; Kummer, Claudia ; Trinkl, Nina ; Pfeiffer, Christian ; Baldwin, Alexandra 
2014Aufmerksame Blicke für die „Nacht in Venedig“ : Mit Eye Tracking zur neuen WerbelinieKummer, Claudia ; Bäck, Evelyn 
2009Berlitz Sprachschulen : Helping the World CommunicateKummer, Claudia 
Jul-2015Challenging academic writing : didactical implications for developing a multilingual online courseHauptfeld, Petra ; Kummer, Claudia 
29-Oct-2014Cognitive fit, retail shopper confusion, and shopping value: Empirical investigationGaraus, Marion ; Wagner, Udo ; Kummer, Claudia 
2016Country-of-Origin vs. Foreign Branding: Does Incongruent Verbal Package Information Affect Consumers' Purchase Intention?Morovican, Ana Marija ; Kummer, Claudia 
2017Critical success factors for effective student learning in the Business studies contextKummer, Claudia ; Hauptfeld-Göllner, Petra 
Mar-2013Designing a Peer Consultation System to Support Students in Writing their Post-Graduate Theses - Experiences from a UAS Business Master's ProgrammeKummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka 
Jul-2009Exploring the Implementation of Peer Group Supervision in a Business Bachelor ProgrammeKummer, Claudia 
Apr-2015Eye Tracking für Werbesujets der Seefestspiele Mörbisch – Welches Design gewinnt Aufmerksamkeit?Kummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka 
2015Eye Tracking in Advertising Effectiveness Research for Cultural MarketingKummer, Claudia 
May-2011Die Lehre qualitativer Marktforschung eine multiperspektivische Evaluierung didaktischer ErfahrungenKönig, Bettina ; Kummer, Claudia 
2020Micro-Learning in der PersonalentwicklungEttl-Huber, Silvia ; Baldwin, Alexandra ; Kummer, Claudia ; Trinkl, Nina 
2009Das neue Weinetikett : Wie reagieren Konsumenten auf das neue EU-Bezeichnungsrecht?Schwab-Matkovits, Ingrid ; Kruisz, Anita ; Kummer, Claudia 
26-Nov-2020Optimierung von Smart Home Energy Management Systemen mit Usability-TestsKremsner, Thomas ; Pfeiffer, Christian ; Marhold, Nicole ; Kummer, Claudia ; Holper, M. 
2012Peer Groups im Diplomandenseminar :Studierende begleiten Studierende beim Schreiben der DiplomarbeitKummer, Claudia ; Semmler-Matosic, Tonka 
2016Projekt "Interkulturelles Führen lernen" - Die Berlitz Leadership Initiative 2016Huemayer, Monika ; Kummer, Claudia