Browsing by Author Hauptfeld-Göllner, Petra


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 45  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Abschied vom Gehorsam: die Krise der Familie im österreichischen Roman 1918 bis 1938Hauptfeld, Petra 
2015Academic Writing Online (AWO): Encouraging writing success and mobilityHauptfeld-Göllner, Petra ; Krskova, L. ; Lebe, S. 
2017Academic Writing Online: Ein MOOC zum akademischen Schreiben für betreuungsintensive StudierendeHauptfeld-Göllner, Petra 
1994Adalbert Stifters schrecklich schöne Welt. Beiträge des internationalen Kolloquiums zur Adalbert-Stifter-Ausstellung an der Universität Antwerpen, Brüssel, LinzHauptfeld-Göllner, Petra ; Duhamel, R. ; Lachender, J. ; Ruthner, C. 
2015Akademisches Schreiben als Schlüsselkompetenz – studentische Perspektiven und institutionelle Unterstützung am Beispiel des Kurses „AWO“Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
2018Akademisches Schreiben im Inverted ClassroomHauptfeld-Göllner, Petra 
2019Ancient Principles for the Digital Age: Truth and Ethics for Writing on the WebHauptfeld, Petra 
2017Applying Service design to set the stage for the next teaching generation 2030Hauptfeld-Göllner, Petra ; Kummer, Claudia 
2016Arbeiten im Ausland oder in ausländischen UnternehmenHauptfeld-Göllner, Petra 
2017AWO – Academic Writing Online: A MOOC for Students in Central Eastern EuropeHauptfeld-Göllner, Petra 
2015AWO – ein multilingualer Online-Kurs zur Unterstützung mehrsprachigen SchreibensHauptfeld-Göllner, Petra 
2017Bildung in Bewegung – von Erasmus zu MOOCs: Der Wandel der Mobilität im Hochschulsektor durch die DigitalisierungHauptfeld-Göllner, Petra 
Feb-2017Case study for Academic Writing Online (Interview OpenEducationEuropa)Hauptfeld-Göllner, Petra 
Jul-2015Challenging academic writing : didactical implications for developing a multilingual online courseHauptfeld, Petra ; Kummer, Claudia 
2017Critical success factors for effective student learning in the Business studies contextKummer, Claudia ; Hauptfeld-Göllner, Petra 
2011Cross-cultural communication for responsible tourists: How to cope with critical incidents in the host countryHauptfeld-Göllner, Petra 
13-Sep-2016EAIE conference 2016: Five ways the lecture halls of 2030 will be differentHauptfeld-Göllner, Petra 
2016Erfolgreiche Betreuung von Studierenden. Modul 7 Kurs AWO Academic Writing Online: Texte, Übungen, VideosHauptfeld-Göllner, Petra 
2010EU-Förderung für internationale PublikationenHauptfeld-Göllner, Petra 
Jul-2019From classroom to learning spaces – exploring new ways in eduacation with the blended-learning-course #Teaching2030Hauptfeld, Petra