Browsing by Author Rinke, Wolfram

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Issue DateTitleAuthor(s)
2015An Algorithm to Transform an Artificial Neural Network into its Open Equation Form and its Potential ApplicationsRinke, Wolfram C. 
15-Jul-2019Are South African grape growers aware of their climatic comparative advantages for growing certain grape varieties? A hedonic approach applying machine learningVink, Nick ; Niklas, Britta ; Rinke, Wolfram 
2021Consumer preferences for certified wines in France: A comparison of sustainable labelsAlonso Ugaglia, Adeline ; Niklas, Britta ; Rinke, Wolfram ; Moscovici, Dan ; Gow, Jeff ; Valenzuela, Lionel ; Mihailescu, Radu 
14-May-2014Cross‐Cultural Comparisons in Marketing Research – The Role of Equivalence Models and Adequate Data Analysis TechniquesRinke, Wolfram ; Stöckl, Albert ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
2014Die Differenzierung des Herkunftsterroirs von burgenländischen Leitweinen auf Basis deskriptiver Kostbewertungen - Teil 1: 'Blaufränkisch' und 'Zweigelt'Flak, Walter ; Krizan, Rudolf ; Passmann, Gabriele ; Rinke, Wolfram ; Stöckl, Albert ; Tiefenbrunner, Wolfgang ; Wallner, Erich ; Wuketich, Andreas 
11-Jun-2018Do corporately organized wine producers cope better with unfavorable weather conditions than private wine estates? Hedonic pricing models for South African winesNiklas, Britta ; Rinke, Wolfram 
2016Identifying relationships between place and experience parameters and consumer evaluations in a wine tourism contextStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
20-Mar-2015Journalistischer Kompetenzbedarf in der Online-Marketingkommunikation – Eine ANN-Analyse zum Kompetenzbedarf am Beispiel von Studierenden in onlinefokussierten Kommunikation-StudiengängenEttl-Huber, Silvia ; Rinke, Wolfram ; Zeiller, Michael 
2017Journalistischer Kompetenzbedarf in PR und Online-Marketingkommunikation und - Eine ANN-Analyse am Beispiel von Studierenden in onlinefokussierten KommunikationsstudiengängenEttl-Huber, Silvia ; Rinke, Wolfram ; Zeiller, Michael 
May-2016Knowledge Extraction and Advanced Analyses Through Inverse Modelling Using Artificial Neural NetworksRinke, Wolfram C. ; Stöckl, Albert ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
2020Pricing Models for German Wine: Hedonic Regression vs. Machine LearningNiklas, Britta ; Rinke, Wolfram 
2016Using ANNs to Determine Place Evoked Affective Consumer Reactions in Wine TourismStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt 
Nov-2013Using Data Mining to Determine Attachment Factors in Tourism: Gauging Affective Consumer BehaviourStöckl, Albert ; Rinke, Wolfram ; Eisingerich, Andreas Benedikt